lauantai 18. joulukuuta 2010

Sarjakuvatipu 'Lakritsa'.

Pakko jakaa tämäkin. Paitsi että moni teistä tietää jo. Siis: Lakritsa saapui meille. Ei minulle vaan itseasiassa Henrylle kolmekymppislahjaksi, mutta onnekseni taidelasi on julkista ja saan nauttia siitä yhtä paljon :D Tällä hetkellä Laku asustelee työhuoneessa...
Ihastuimme siis viime kesänä Anu Penttisen lintuihin. Käytiin myös yhdellä reissulla tutustumassa Nuutajärven lasikylään. Penttisen linnut ovat juuri sopivia meille... kuten hän itse sanoo, niissä on huumoria, värikkyyttä ja persoonaa. Eihän tuota lintua katsellessa voi muuta kuin tulla hyvälle mielelle?

PS. Tykkään muutenkin linnuista. Niissä on jotain todella kaunista ja ainutkertaista.  

2 kommenttia:

  1. Hei mun oli pakko laittaa yks linkki sulle kun luin tän teksti. Jo aiemmin kun oon lukenut ja katsellut sun blogia mulle on tullut mieleen yks kirja mistä mulle tulee mieleen sä. En kyllä tiedä miksi, mutta tulee vain :). Se on semmonen kuin Viimeiset vieraat, elämää autiotaloissa, tosi kaunis kirja. Ja mäkin tykkään linnuista. Tosi paljon.

    http://www.kafa.fi/pages/viimeiset-vieraat.php

    VastaaPoista
  2. Ihana. Kiitos Emmi. En olekaan aiemmin tutustunut Maahenki-sivustoon. Lumoava tunnelma.

    VastaaPoista