perjantai 27. huhtikuuta 2012

Päivän inspiraatio: Fah Lanna Spa.


Kuvat Fah Lanna Spa nettisivuilta eli http://www.fahlanna.com/index.html
Enhän minä mitään unta saanut.

Hetken pyörittyäni totesin, että paras ehkä sittenkin mennä ulos kävelemään. Ja koska olen jälleen Pohjois-Thaimaassa Chiangmaissa, suuntasin kulkuni ulos Guesthousesta sen suurempia ajattelematta... aina minä täällä johonkin tuttuun paikkaan päädyn. Paitsi en aina, koska tällä alueella en ole ennen paljoa kävellyt. En siis ikinä. 

Enkä aluksi nähnytkään mitään mielenkiintoista... mutta sitten yhtäkkiä seisoin Fah Lanna Spa:n edessä (clik). Se oli liian houkuttelevaa väsyneelle mielelle ja ruumiille. Astuin siis paratiisiin ja nautin luksus-kohtelusta parituntisen. 

Juuri kun olin pohtinut, että täällä 35 asteen helteessä ei ole suomalaista rauhoittavaa metsää, ei raikasta kevätuulahdusta eikä vilpoista järveä. Kuumaa saunaa tässä ei kyllä enää kaipaisikaan. Onneksi täällä siis on hierontaa ja muita rentouttavia kauneushoitoja kohtuuhintaan luksus-versioinakin. Lepoa kaikille aisteille.

Jos siis ikinä matkaat täälläpäin: Suosittelen!

Ja siitä 'Transition'-bloggauksesta. Se siirtyy oikolukijoiden onneksi toiseen päivään. Tänään vaan huomauttaisin, että ylimmässä kuvassa vasemmalla näkyy PAMPUJA vai oliko ne BANPUJA? Kumpi on pahempi? Anyway, erilaisia bambulajeja on Aasiassa toistakymmentä. Opin sen pari viikkoa sitten ja olen kerrassaan ylpeä siitä, että olen vähitellen terästämässä ruostuneita luontoaistejani, mutta siitäkin lisää joku toinen kerta... 

Ja nyt: Hyviä unia, yritys no. 2.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti