keskiviikko 24. elokuuta 2011

Nimikysely & arvonta.


Ihan kesäloman loppumetreillä aloitin vielä pikkuruisten vauvansukkien kutomisen ihan sen takia, että mummo olisi voinut antaa takuuvarmoja neuvoja täydellisiin kantapäihin. No, sellaisia neuvoja en kyllä saanut, koska mummo oli sillä tuulella, että kaikki lapsenlapsen aikaansaannokset ovat ihan hyviä... harjoittelu siis jatkuu. Onneksi vauvat eivät ole vielä kovin kranttuja vaatteidensa yksityiskohdista ;)
Tänään viimeistellessäni sukkia sitten päätin piristää niitä vielä virkaamalla vaaleanpunaiset kukkaset nilkkoihin. Minusta ne piristivät kivasti muuten valkoisia perussukkia!


Sitten itse bloggauksen otsikkoon: NIMIKYSELY & ARVONTA. Olen päättänyt teettää sellaisia pieniä logo-merkkejä itseväkerreltyihin juttuihini (kuten neuleet ja ompelukset) kiinnitettäväksi. Ihan vain itseni iloksi. Mutta mutta mutta. En minä keksi mitään logoa. Hyvä logo olisi tietysti naseva, kuvaisi minua eikä olisi kovinkaan pitkä, koska mitään megapitkiä merkkejä en halua. Joten: Julistan nimikisan
Kilpailuun osallistuminen ei ole kovin vakavahenkistä, enkä myöskään lupaa valita mitään ehdotettua nimeä. Osallistua saa niin monella ehdotuksella kuin haluaa. Aikaa on 10.9. lauantai-iltaan asti. Ja osallistuminen tapahtuu vastaamalla tähän bloggaukseen (kliksauta tekstin alapuolelta kommentit-osiota). 
Kaikkien vastanneiden kesken suoritetaan arvonta 11.9. ja arvonnan palkintona on minun kutomani Homing-säärystinsukat:
  

Iloista loppuviikkoa kaikille!


2 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä, että niitä merkkejä omatekoisiin käsitöihin on saatava...:) Itselläni on jo ideaa nimestä omaan merkkiin, mutta sulle...Ihan näin hyvin nopeasti ajateltuna heitän: Ruth. Sun oma nimes suomeksikin olis kyllä ihana. Onhan sulla niin kaunis ja harvinainen nimi.

    VastaaPoista
  2. Niin ja mä sanoisin et anna mallistolle nimeksi Ruttu! :) Sä oot ihana <3

    VastaaPoista