torstai 15. syyskuuta 2011

Päivän inspiraatio: Ulrich Schaeffer.

Vuosia sitten luin Ulrich Schaefferin kirjoja. En tiedä mistä hän muistui jälleen mieleeni, mutta erityisesti olen aina tykännyt 'Minä Uskallan' -kirjasta (joka varmaankin löytyisi Suomesta jostakin laatikosta)Tämä puhuttelee minua edelleenkin:

Minä uskallan kulkea sumussa.
En halua jäädä paikoilleni
vain siksi
että pelkään tuntematonta

Vaarallisempaa on
virheiden tekemisen pelossa 
jäädä odottamaan
kunnes kaikki kirkastuu
ja pelkän odottelemisen turruttamana
menettää kykynsä uskaltaa.
Pysähtyneessä tilassa
pysähtyy myös kaikki kasvu.

Minä en halua
odottaa elämäni ohi.




2 kommenttia:

  1. Minä uskallan on myös mun lemppari. Mäkin oon tainnu joskus kirjoittaa tän mun blogiin. Kun vaan voisin elää vielä todeksi tän, niin hyvä olis.

    VastaaPoista
  2. Tämä pysäytti. Kiitos!

    Terv. Eräs hetken blogiasi seurannut :)

    VastaaPoista