tiistai 8. helmikuuta 2011

Kangaskauppa-haaveita.

Tämä on vanha kuva, mutta kumpa toivoisinkaan, että se olisi uusi. Olen nimittäin jo monet kerrat kuvitellut itseni kyseiselle torille ja kangaskauppaan ja miettinyt jo ostoslistaakin valmiiksi...

Tällä viikolla ei kuitenkaan ole vielä sen aika.
Meneillään on nimittäin inventaario: Olemme jo useana päivänä siivonneet vaatehuonettamme, joka oikeastaan pitäisi olla ihana Walk-in Closet, mutta koska se samalla ajaa varaston tarvetta, ei se nyt ihan niin ihana ole... Varsinkaan, kun olemme viime vuonna päästäneet tavararöykkiöt kasaantumaan. Onneksi olemme kuitenkin jo voiton puolella: siivottu ja läpikäyty  on sekä Henryn että mun vaatteet (armotta kaikki käyttämättömät pois), pesty on varastolaatikot, ylähylly on järjestetty uudelleen ja enää jäljellä on yksi kaappi, joka sisältää kaikenlaista sekavaa paperi- ja muuta roinaa.

Muutenkin olen panostanut kotiin ja keskittynyt asioihin, joiden vuoksi en normaalisti jaksa pysähtyä arjessa. Eli: Rikkimennyt vedenkeitin on vaihdettu uuteen, pyykinpesuhuone/siivouskomero on siivottu sekä järjestetty uudelleen, keittiöön on hankittu uusi roskis ja olen merkinnyt paremmin roskienlajittelujärjestelmäni (joka sisältää siis neljä osaa: bio, paperi, pullot ja sekajäte). Huh. Tästä on siis minun alkuvuoteni tehty: inventaariosta ja paikkojen puunauksesta.


 Kunhan vielä saan järjestettyä käsityöni jotakuinkin fiksusti, voisin palkinnoksi suoda itselleni torireissun kangastorille... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti