sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Lippunauha.


Seuraavia juhlia odotellessa ompelin lippunauhan. Kankaaksi valikoitui kiinalaistyyppiset kankaani, jotka sopivat hyvin tummansinisen pöytäliinani kanssa. Ompelin kerralla kunnon nauhan: pituutta sille kertyi seitsemisen metriä!


Blogit ovat pullollaan mitä erilaisempia lippunauhoja. Usein niitä näkyy lastenhuoneissa, mutta erityisesti juhliin ne ovat mielestäni mitä parhaimmat. Nyt vaan pitäisi mennä kauppaan ja hankkia riisipaperista valmistettuja paperipalloja lippunauhan pariksi... itseasiassa minulla oli jo palloja, mutta ne tuhoutuivat pääsiäisenä rankkasateen yllättäessä pihajuhlamme. Kaikki muut ehdittiin siirtämään sisätiloihin, mutta paperipallot puissa jäivät armottoman myrskyn riepoteltaviksi.  




4 kommenttia:

  1. Olisipa kiva päästä teidän järjestämiin juhliin! Todella kiva idea tuo lippunauha! Mun on todella korkea aika saada ompelukone, jotta pääsen toteuttamaan tuollaisia kivoja juttuja. :)

    VastaaPoista
  2. Jep. Hanki ompelukone. Mulla se on nykyisin kokoajan esillä, koska haluaisin ommella, mutta jos se ei ole siinä, kaikki tuntuu liian työläältä... mutta kun saa jotakin käsillään aikaiseksi, on tosi tyytyväinen olo! Se palkitsee!

    VastaaPoista
  3. Arvaas mitä??! Ostin ihanan punaisen lippunauha-systeemin puoli vuotta sitten täällä Dhakassa ja oon käyttänyt joka ikisessä juhlassa sitä koristeena---se tekee NIIN paljon tunnelmaan ;) JA koska en ite osaa ommella, mutta täällä on ne ihanat Faridpurin tytöt, ni ne on ommellut mun Itävallan pihajuhlia varten neljät jo ;) tän kuun lopulla meen hakemaan vielä pinkit ja vaaleensiniset....I simply LOVE those!

    VastaaPoista
  4. Great! Ria, sä kyllä otat ilon irti paikallisista ompelupalveluista... mä oon niin hidas ompeleen, että melkein tekis mieleni tilata sulta parit setit lisävarastoon ;D

    VastaaPoista